דף הבית >> בלוג >> למה להתקין SPACCER ברכב שלי ?

למה להתקין SPACCER ברכב שלי? 

בשנים האחרונות אנו רואים בכבישים מגמה ברורה של מעבר לרכבי פנאי שטח. הנהג הישראלי מבין את היתרונות של רכב גבוה ובמקביל רוצה להמשיך ליהנות מרכב משפחתי נוח ומפנק. אבל מה מסתבר ?
דווקא הרכבים הפרטיים והמשפחתיים, הם אלו שרוצים יותר מכולם להוסיף קצת גובה כדי...

להנות מהיתרונות הרבים של שמירה על ערך הרכב, הרגשת ביטחון למי שנוהג בו, עבירות טובה יותר בכל דרך ופתח למגוון אפשרויות חדשות וחווית נהיגה שלא היו לו לפני כן.


אז למה בעצם לעשות הגבהה לרכב שלי? הנה חלק מהסיבות :

 

סף מדרכה גבוה 

"עוד פעם פגעתי במדרכה!" כולנו זכינו לשמוע לפחות פעם אחת, את אותו צליל חבטה המבשר על מפגש צמוד ואינטימי בין פגוש הרכב שלנו למדרכה. בסך הכל מה ביקשנו - לחנות רגע את הרכב?! הבעיה של פגושים נמוכים ידועה ונפוצה בקרב רכבים רבים. במקרה הטוב אנחנו מגרדים קצת את המדרכה ומשאירים שפשוף קל או שריטה על הפגוש, אך במקרים רבים יכול להיגרם גם נזק רציני יותר כמו שבר או כיפוף ולעיתים אפילו תלישה של הפגוש מהרכב.

משם כדור השלג המעיק מתחיל להתגלגל : הוצאנו כסף מיותר לתיקונים, בילינו "יום כיף" במוסך על חשבון יום עבודה ורוב הסיכויים שבסוף האוטו גם לא יחזור להיות יפה כמו שהוא היה קודם.

מה בכל זאת אפשר לעשות מול אותן מדרכות גבוהות? הגבהה של 3 או 4.5 ס"מ נותנת מענה לבעיה ומגדילה את המרווח בין הגחון של הרכב לקרקע, וכך מאפשרת לנוהג ברכב לחנות בקלות, בביטחון ולשמור על ערך הרכב מפגיעות שכאלה. 

בתמונה : השוואה בין טויוטה קורולה - עם ובלי הגבהה של SPACCER מול סף מדרכה בגובה סטנדרטי
הגבהה לרכב פרטי טויוטה קורולה ספייסר SPACCER

באמפרים

"זה לא באמפר - זו חתיכת גבעה! כמעט השארתי שם את האוטו. זה חוקי בכלל?"
 
כמה פעמים הרגשנו ככה? ואיך הרכב שלנו הרגיש? ארצנו הקטנה שופעת באמפרים (פסי האטה) מסוגים שונים ובגבהים שונים. אפשר לדבר הרבה על באמפרים וגם ללמוד כמה עובדות שלא בטוח שאנחנו יודעים, אבל מה שהכי מטריד אותנו הוא הגובה שלהם.
 
באמפר גבוה מהתקן הרגיל עלול להיות מאוד מסוכן. במקרה הטוב "קפצנו" קצת ברכב, אבל לפעמים גם נשמע או נרגיש שפשוף "קל" בפגוש הקדמי או האחורי ואולי גם יותר מכך: פגיעה באגזוז או באגן השמן ואז הסיפור הופך למורכב עם נזק מאוד לא נעים. לא לכיס שלנו ולא לרכב שלנו. 

מערכת SPACCER נותנת פתרון גם לבעיית הבאמפרים: ההגבהה משפרת את זוויות הכניסה לפני הבאמפר ואת זווית היציאה אחרי הבאמפר, ונותנת לנו מרווח גובה בטיחותי המאפשר לחלוף מעל הגבעה המאיימת באופן בטוח וללא חשש מפגיעה ברכב.  

8 עובדות שלא ידעתם על באמפרים (פסי האטה)

כבישים משובשים, דרכי עפר ושבילים

"אם לנו זה מרגיש לא נעים, אז בטח שזה לא נעים לרכב!" יעידו על כך הרבה אנשים אשר גרים במושבים או בכפרים בהם הכבישים משובשים וקשים יותר לנהיגה. אם נחשוב לרגע, נראה שגם אנחנו הרבה פעמים מוצאים את עצמנו נוסעים בכבישים שאינם סלולים, בשבילים פחות נוחים, או נוהגים בדרכי עפר אשר בוחנות אותנו מול אבנים ובורות בשלל גוונים וצורות.
מה עושים? נוסעים! כי אנחנו רוצים להגיע אל היעד שלנו. אבל השאלה היא איך הרכב שלנו מרגיש בדרכים כאלה?

לרוב הכל בסדר והדרך אפילו מרגישה כייפית ויוצרת גיוון לעומת כביש רגיל וקצת משעמם, אך לפעמים אותן מהמורות, אבנים או בורות גם "מנשקים" לנו את הרכב ועלולים לגרום לו לפגיעה או לנזק. 

ככל שתדירות הנסיעות בדרכים כאלו עולה - הסבירות לפגיעות ברכב גבוהה יותר.

הפתרון מאוד פשוט - הגבהה ברכב נותנת לנו מרווח בטחון גדול יותר מהקרקע, שומרת על גוף הרכב מפני פגיעות ונזקים ומאפשרת לנו לנהוג בנינוחות וללא חשש ממכשולים שונים בדרך.
הגבהה לרכב ספייסר טויוטה קורולה SPACCER

יותר טבע וטיולים

כולנו אוהבים גיוון בחיים ולפעמים מתחשק לנו לנסוע אל מקומות מיוחדים כמו שמורת טבע מרהיבה, פיקניק במקום שקט, מסעדה שנמצאת במיקום מעניין, מסלול טיול עם הילדים ועוד.

מה שאנחנו פחות אוהבים זה את העובדה שכדי להגיע אל המקומות האלה צריך לפעמים "לרדת מהכביש".

לא משנה אם זה שביל עפר או דרך כורכר - את רגע הירידה מהכביש כולנו מרגישים. זה מתחיל בנשימה עמוקה ומתח גופני קל יחד עם דופק קצת מואץ וחששות שמתחילות לרוץ בראש. המטרה של אותן תחושות היא אחת : להגביר את הפחד שלנו מפני הלא נודע אשר מחכה לנו בהמשך השביל...

נחזור? נוותר? ברור שלא! באנו להנות – ולכן אנחנו ממשיכים בנסיעה ומקווים שהדרך תהיה טובה אלינו.

ואז, אחרי שסילקנו את כל המחשבות והחששות ואנחנו שועטים בדרך הכורכר למשמע השיר שאנחנו הכי אוהבים הוא מגיע. המכשול!
בדרך כלל כמה שניות אחריו מגיע גם המשפט הקבוע: 
"איזה באסה, אם הרכב שלי היה קצת יותר גבוה - הייתי עובר/ת פה בקלות!" 

כמו בחיים, גם בדרכים נפגוש לפעמים בדרך מכשולים ונצטרך להתמודד איתם.
במקרה הטוב נעבור אותם בהצלחה, במקרה פחות טוב נעבור אותם גם כן בהצלחה אבל עם פגיעה או כאב, ובמקרים מסוימים נחליט אפילו לעצור ולא להמשיך קדימה - נפרסס ונחשב מסלול מחדש בגלל הפחד מאותה פגיעה (רגשית בלבנו או פיזית ברכב שלנו).

עם מכשולי החיים כל אחד מתמודד בעצמו. עם מכשולי הדרך מתמודדת ההגבהה של SPACCER. היא נותנת לרכב עבירות טובה יותר ויתרון משמעותי מול מכשולים, ובעצם עוזרת לנו לעבור אותם בצורה בטוחה. ברגע שמותקנת ברכב הגבהה, מגוון האפשרויות והמסלולים הולך וגדל, העבירות והנגישות טובות הרבה יותר, במיוחד לרכב פרטי או ג'יפון עירוני: אפשר לצאת אל הטבע, להנות ממנו ולנהוג בו בקלות ובבטיחות! 

היתרונות ברכב גבוה 
 
SPACCER עולמי
יבואן בלעדי
פישר סוכנויות - אילן ומיכל פישר

טלפון:  054-5533107
דוא"ל: 
office@spaccer.co.il
 
התכנים באתר מוגנים בזכויות יוצרים ©     •    מפת האתר
.